poprvé

Popis rôznych techník na dosiahnutie AC
Uživatelský avatar
Liberate
Příspěvky: 10
Registrován: ned, 01. úno 2009, 14:01
Bydliště: na jižní moravě někde :D

poprvé

Příspěvekod Liberate » ned, 01. úno 2009, 14:09

Ahoj 8-) ..protože jsem amatér :roll: .. zajímám se o AC asi 2-3 dny tak bych se vás chtěl zeptat na několik věcí co sem nenašel a případně poradit ....takže.. je možné že může být AC nebezpečné ? :eek: .. třeba pro mozek nebo tak .. jinakl bych chtěl vědět kolikrát deně bych si měl zkoušet to uvádění do AC.. v jakém časovém rozmezí a jak se to nejrychleji naučit.. velice mě to zaujalo ale pořád mi to nejde :cry: večer si lehnu zavřu oči a začnu přemýšlet (někdo to tu psal že mu to tak pomáhá) zkoušel sem to ale nic se nedělo ..pak mám taky velké problémy s tím si to představit třeba tu metodu "šňůra" vůbec mi to nedocházelo ..a ještě jako poslední věc bych chtěl vědět jaký je to pocit když vycházíte z vašeho fyzického těla a přecházíte do astrálního těla. abych věděl jestli jsem se alspoň trošku tomu pocitu blížil nebo sem jenom ztracený případ :D

Uživatelský avatar
ATA
Příspěvky: 1600
Registrován: stř, 28. kvě 2008, 18:55
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

Re: poprvé

Příspěvekod ATA » ned, 01. úno 2009, 15:38

šance že se ti tam neco stane je nepatrná ale je

mozek ti to nejsliš trochu předelá zeměni ti to pohled na svět jestly se z toho zcvokneš je už jen na tobě :)

Kolikrát to budeš zkouset je jen an tobě řekl bych ale že vyc než 2x za den to nema cenu idelane zkusit večer a rano a co pujde lip nekdo ma probelm se dodt uvolnit nebo naopak hned usne

metod je spousta neda se dopredu rict ketra u tebe bude fungovat chce co zkouset ale jednu metodu aspon tyden na jenom pokusu toho moc nepoznáš.
AC se ti sice muže povist na prvni pokus ale taky to mužou byt mesice takže hlaven trpělivost.