Stránka 1 z 1

Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: sob, 02. srp 2008, 11:42
od GeorgeLD
Vsiml jsem si, ze jsi mel takovou mensi rozepri na almanach foru. Konkretne nevim, jestli za to tve pochopeni muzu ja, ale chtel bych napsat nejake me myslenky k tomu, co jsi napsal, cituji: "My jsme ale vyzsi bytosti, nebot zle bxtosti jsou nize." To neni tak uplne presne. Demoni sice jsou svou urovni velice nizko, ale porad jsou vyse nez obycejny clovek. Ale pritom obycejny clovek je oproti demonovi jeste stale srdecny a neni tak zly, takze jak je to mozne? Je to proto, ze ma stale lepsi pochopeni vesmirnych principu nez obycejny clovek. Tedy co vsechno dokaze zvysit onu vibracni uroven, jak se ji rika? Napriklad uz kdyz se cloveku zlepsi jeho pochopeni a osviti se k neterym nizouckym zakonum naseho vesmiru, da se to povazovat za duchovni rust. Co je ale fakt je to, ze clovek, ktery kraci po svoji cesty, ikdyz vychazi z bodu, kdy ma uroven obycejneho cloveka, v relativne kratkem case, je-li usilovny, dokaze demona svou vlastni urovni predcit. A jestli se nekdy stane, ze s nim vypecou a on spadne, neni to proto, ze by byli demoni vyse nez on, nebo snad ze by byli tak mocni, jak to prezentuje Avanax, ale proto, ze dokazali vyuzit mezer v jeho duchovnim vyvoji, ktere ma. Jeste velice strucne reknu, co by mohlo byt onou mezerou. Dejme tomu ze je clovek uz vyse nez nejaky demon, ale stale ma pripoutani k zadostivosti a jeho mysl jen stezi bojuje s predstavami o eortice. Pak se stane to, ze demon ho ve snu bude svadet jako hezka zena a on mu, rave kvuli teto sv slabosti ktere se nevzdal, neodola a kdyz se vcas nepostavi na nohy, spadne dolu. Takto se na to divam

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: pon, 04. srp 2008, 10:55
od Cody
Věř mi, že démonické iteligence nejsou výše než člověk, kde jsi prosím tě na takovouhle informaci přišel?

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: pon, 04. srp 2008, 20:35
od GeorgeLD
Nebudu ti verit :) "Demoni sice jsou svou urovni velice nizko, ale porad jsou vyse nez obycejny clovek. Ale pritom obycejny clovek je oproti demonovi jeste stale srdecny a neni tak zly, takze jak je to mozne? Je to proto, ze ma stale lepsi pochopeni vesmirnych principu nez obycejny clovek." Tady jsem napsal to, proc to takto chapu. Obycejnym clovekem myslim svetske lidi tohoto casoveho obdobi. Muzes ale napsat proc si myslis, ze je to naopak, "ver mi" nestaci - neni to proto ze bych nechtel verit Codymu, ale zkus taky napsat jak to chapes ty, vis jak to myslim :)

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: úte, 05. srp 2008, 09:41
od Cody
Démonicko-andělská koncepce vychází z žido-křesťanského konceptu, Takže když hovoříme o démonech musíme se dívat jednoznačně právě tam. A zde se v rpvotních judaistických textech dozvídáme, že člověk byl stvořen k obratu svému a andělské bytosti a ani démonické nikdy nemohou dosáhnout krásy, síly a moci jaké člověk může. Nemají onu božskou jiskru [sešinu] a hlavně nemají svobodnou vůli. To, že tytto inteligence mají zdánlivě velkou moc není nic ve srovnání s tím co může dosáhnout člověk aje jen na nás zda na sobě zamakáme nebo ne.

A to o čem mluvím je základní východisko tradiční démonologie.

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: úte, 05. srp 2008, 18:38
od GeorgeLD
taakze v cem je to v rozporu s tim, co jsem rikal? :)

"andělské bytosti a ani démonické nikdy nemohou dosáhnout krásy, síly a moci jaké člověk může."

"Co je ale fakt je to, ze clovek, ktery kraci po svoji cesty, ikdyz vychazi z bodu, kdy ma uroven obycejneho cloveka, v relativne kratkem case, je-li usilovny, dokaze demona svou vlastni urovni predcit."

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: úte, 05. srp 2008, 21:13
od Akuza
Můj postoj k andělům, démonů a lidem...každý má svou frekvenci, člověk je bystost s určitým rozmezím, zřejmě ne moc vysokých frekvencí. To jak se chápe většinou anděl(ztělesnění dobra) a démon(zlo) mi přijde krapek relativní...tady na foru je chápání tohodle řek bych spíš takové, že démon má nižší frekvenci než anděl a člověk je mezi těmahle dvěma a ty dva sou zas zřejmě mezi dalšíma dvěma atd...v sirsim uhlu pohledu bych mi tvrzení, že andělé ani démoni nemohou nikdy dosáhnout krásy, síly a moci jako může člověk trochu neopodstatnělé - předpokládám, že to v té judaistické četbě pro pokročilé nemají vysvětleno proš je tomu tak. Tady přikládám prezentaci, ze který snad vyplývá proč si myslím to co sem napsal(nebo spíš co si myslím, než proč)..je tam pak ještě něco navíc pro sebevrahy jako bonus :D http://uloz.to/637717/spodoba.pps

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: úte, 05. srp 2008, 23:05
od Sunny:-)
<úplná vsuvka pouze k prezentaci> Pěkná prezentace.. jak tam říkal o té sebevraždě, tak jsem si hned vzpomněl na Lobsanga a jeho učení a hle v závěru jeho inspirační zdroje.. Je to vskutku hodně dobrá četba a kdo nečetl, tak určitě vřele doporučuji :)

Jen u té rychlosti /frekvenci?/ nevím.. (jestli čím menší lepší nebo naopak) je to možné vidět různě z různých systémů. /většinou je rozšířené, že čím větší frekvence, vyšší vibrační úroveň, tím lepší.. naopak jsem to ještě neslyšel/ Každopádně pěkná prezentace. :-) <konec mé vsuvky plně mimo téma :-) >

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: ned, 10. srp 2008, 20:15
od Tidus
GeorgeLD: Mozna by to slo trochu prirovnat k tomu, co jsi psal ty. Pokud by se normalni clovek co spontane omylem vycestoval dostal k demonovi, pravdepodobne by to pro nej bylo zle. Kdyz se ale o to nekdo zajima a vi, ze mu demon nemuze nic udelat, pokud ma ten clovek cistou hlavu, chape tim uz nejaky zakon (ten, ze se nesmi bat). Proto kdyz se me nekdo zepta, jestli je duvod se jich bat, reknu mu ze zadnej a snazim se, aby si ho predstavoval jako bezmocnyho kaspara (a tak to pak vetsinou i je).

Dalsi vec je ta, co beres jako zebrycek. Vsechno totiz muze byt bezmocny a vsemocny. Pochybuju, ze by andel nebo demon nemophl dosahnout takove vyse jako clovek, protoze clovek byl stvoren k bozimu obrazu. Vse ma vedomi, proto ma vse neomezene moznosti. Muze byt vespod zebricku stejne jako nahore takze je to pomerne relativni. Ted ctu knizku "Volani duse - stvoren k pravde" . Je tam krasne pojednani o tom, co je to Duch a veci kolem toho. Dalsi vec je ta, ze pokud ma lepsi pochopeni vesmiru, proc je teda zly? Musi preci vedet, ze se to k nemu zase vrati a mel by taky vedet, jak se zivit jinak nez napriklad strachem a podobne.

Pokud te ve snu svede v podobe krasky, ceho tim dosahne?

Jinak dekuju za tema :)

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: ned, 10. srp 2008, 21:35
od Frater Irwiuss
GergeLD: není celkem jedno, kdo je výš a kdo níž? Když už si ale chceš poměřovat péro, tak jako logický argument této situace může sloužit příklad z demonologie. Řekněme, že primitivní(duševně chorý) člověk je schopen vstupovat do kontaktu s transempirickými entitamy celkem lehce, většinou zcela spontánně. To ale nic nemění na tom, že je spíše ovládán než ovládá vyvolanou entitu(fenomén).=>tzn. je na úrovni pod libovolnou entitou. "Normální" člověk, drtivá většina populace, do spontánního či řízeného kontaktu s entitamy nevstupuje a je jimi ovládán případ od případu. Obecně se ale dá říci, že normál podléhá moci entit neustále, ať jde o lásku, nenávist, či sexuální přitažlivost. =>tzn. je na úrovni pod entitou.
Dalším levelem je čaroděj, který řízeně a spontánně vstupuje do kontaktu s entitamy a je schopen je řízeně ovládat. Ony ale stále ovládají jeho, takže se dá říci, že je na úrovni entity, kterou je shcopen ovládat. A konečně na nejvyšším stupínku je Mág, který ovládl všechny entity. Tzn. je nad nimi. Otázka nicméně je, zda-li je možné takové úrovně dosáhnout. Pokud v jednu chvíli ovládám např. démona sexuální chtivosti, neovládám démona(/anděla) sexuální zdrženlivosti. atp. Žijeme v dualitě.

Zde se tedy odhaluje orákulum společenského žebříčku univerza! (a důvod proč dělat evokační magii)

Re: Pro Tiduse a ty co k tomu chteji neco rict

Napsal: ned, 10. srp 2008, 22:24
od Tidus
Frater: Proc myslis, ze emoce jsou nejake entity, kterym podlehame?

A ten duvod, proc evokovat tady porat nejak nevidim.