Čas a vplyv na snovú pamäť

reincarnate
Příspěvky: 1
Registrován: čtv, 03. říj 2013, 20:42

Čas a vplyv na snovú pamäť

Příspěvekod reincarnate » pát, 04. říj 2013, 08:45

Ahoj, som začiatočník zatiaľ som mal len 3 LD a chcel by som sa spýtať do akej miery ovplyvňuje intenzitu a schopnosť zapamätať si sny doba kedy ide človek spať.
Napr.ak chodí človek pravidelne 2 mesiace spávať o polnoci a zrazu nejaké 3 dni začne chodiť spať skôr o dajme tomu hodinu alebo dve , môže to znížiť schopnosť zapamätať si sny ?

dikes

hri-hori-ja
Příspěvky: 40
Registrován: sob, 20. črc 2013, 23:13

Re: Čas a vplyv na snovú pamäť

Příspěvekod hri-hori-ja » sob, 05. říj 2013, 11:29

Myslim,ze ritualizace jakoz I nacasovani prospiva I spankove cinnosti I duchovnimu pokroku vubec

Ja sem prirodni typ a taxe v casech spis priblizuji solarnim a lunarnim cyklum...lidsky receno= chodim spat se slepicemi...
... ... ...x

Pete
Příspěvky: 618
Registrován: ned, 31. kvě 2009, 11:44

Re: Čas a vplyv na snovú pamäť

Příspěvekod Pete » sob, 05. říj 2013, 12:10

hri hori ja.. pokud mam energii hlavne v noci, i kdyz malo spim a prez den nekdy byvam ospaly.. tak co to pro me znamena ? asi jsem demon ani o tom nevim :lol:

reincarnate.. jinak myslim si, ze by to vliv melo mit minimalni, nejvic zalezi na na psychice a sugesci.. proto se prosimte snaz hlavne nedelat si predsudky, at uz se jedna o AC LD o energie ci o cokoliv jineho.. zkus udrzet cistou mysl (ale ne silou - zkus silou chytit namocene mydlo..) proste rekni si, ze te to nijak neovlivni, nebo dokonce, ze to bude pak jeste lepsi :) vsechny techniky muzou byt fajn.. ale stejne nakonec je mysl tak ktera zajistuje uspech

pekny den
Deus est Homo

hri-hori-ja
Příspěvky: 40
Registrován: sob, 20. črc 2013, 23:13

Re: Čas a vplyv na snovú pamäť

Příspěvekod hri-hori-ja » sob, 05. říj 2013, 16:15

Ahoj pete
Nejak nechapu,jaxi z meho prispevku odvodil,ze si asi demon...asi to byl pokus o humor