Moje technika

Popis rôznych techník na dosiahnutie AC
Uživatelský avatar
Exille
Příspěvky: 52
Registrován: úte, 16. čer 2009, 10:52

Moje technika

Příspěvekod Exille » úte, 16. čer 2009, 11:38

Jelikož jsem měl nehodu a mám doteď problémy s nosními dutinami, tak nemohu normálně dýchat nosem. A jelikož také nevydržím a polknu, jsem si vytvořil svoji techniku jak se uvolnit a dostat se do tranzu.
Základ je lehnout si na bok složit polštář (já ho překládám, takže je vyšší) položit hlavu nasměrovat ji lehce dolů, takže sliny se nehromadí u kořene jazyka a nenutí člověka polykat. Navíc se může dýchat ústy a neslintáte si na lůžko (zatím se mi to nestalo). Pak už se stačí uvolnit klasika nádech pak uvolnění, potom ucítím jakoby skok a připadá mi že nejsem u sebe v pokoji, ale v nějakém hangáru, prostě pocit velkého prostranství.
Teď jak se dostat do tranzu, mnoho lidí si představuje všemožný věci, mě fungujou schody, jediná věc co udělám je to že si vybavím jak jdu ze schodů doma z půdy do sklepa, potmě, díky domu jsem si spočítal schody a několikrát jsem si je sešel zvrchu dolů, jen abych si :!: vžil ten pocit když člověk jde a klesá :!: klesání je důležité a nepodceňovat ho(může se to zdát jako kravina, ale mě to docela pomohlo), jelikož počítám s tím, že každý známe nějaký schody po kterých často chodíme, tak myslím, že někteří lidi využijou tuhle techniku.
Lidi co neznaj tranz a to když tělo začne vibrovat, tak si to poprvé zkuste, hodně vás to překvapí a vykopne vás to, ale když to budete zkoušet podruhé a víc se vžijete to té chůze po schodech a toho klesání, tak to půjde líp.
Mě člověku, který se o AC snažil 8 let všemožnejma technikama co se psali na netu pomohla tahle moje, jeden člověk ji nazval příliš primitivní, ale mě stačí.

Případné otázky rád zodpovím. :mrgreen:
Onmyōji (陰陽師), Senji Ryakketsu (占事略决).
Veškeré mé materiály, které zde zveřejním jsou jen pro tohle fórum. Kopírovat jen s mým svolením.

CLVestec
Příspěvky: 128