Meditace, myšlenky, vzpomínky

Mecri
Příspěvky: 9
Registrován: ned, 06. bře 2011, 21:22

Meditace, myšlenky, vzpomínky

Příspěvekod Mecri » čtv, 09. čer 2011, 15:24

Ahoj,

Medituju krátce. Snažím se každý den a pořád zdokonalovat svoji meditaci. Tak mě ale napadlo: "Neexistuje nějáká technika, jak na dobro vymazat špatné myšlenky a vzpomínky ?" Prostě něco, jak by jsem si nelámal hlavu se špatnými věcmi. Slyšel jsem, že budhisti se zbavují citů. Ale to já nechci. Nechci ze svého života vymazat lásku k druhým apod. Jen bych občas potřeboval vypnout.. Zapomenout. Jestli o něčem víte, dejte vědět. Vím že každé špatné myšlenky zničí čas. S tím jsem už hodně co dočinění měl. Ale pokud by to tedy šlo nějak, jsem ochoten cvičit tu techniku každý den. Díky za odpověď.

Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 376
Registrován: úte, 01. bře 2011, 10:19

Re: Meditace, myšlenky, vzpomínky

Příspěvekod Lama » čtv, 09. čer 2011, 19:38

Čím myslíš že se dají vytlačit negativní myšlenky ?(malá nápověda: jing a jang) Na některý vzpomínky zapomenout nejde na některý ano. Ale sám si mazat myšlenky, to jedine silou vůle jinak nevim.
-->> http://speciesrerum.webnode.cz/

Přej si - Popros - Představ si že to máš - Poděkuj

Laska=Ja=Buh=Bytí=Zivot

Mecri
Příspěvky: 9
Registrován: ned, 06. bře 2011, 21:22

Re: Meditace, myšlenky, vzpomínky

Příspěvekod Mecri » čtv, 09. čer 2011, 20:44

Myslel jsem potlacit myslenky je mi jasny ze zapomenout se jen tak neda :)

Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 376
Registrován: úte, 01. bře 2011, 10:19

Re: Meditace, myšlenky, vzpomínky

Příspěvekod Lama » čtv, 09. čer 2011, 22:04

Myslenky potlacis meditací, samozrejme jen na tu chvíly co meditujes, nevim jestli kdyz meditujes casteji tak mas min myslenek ale urcite si meditací procistis myslenky. Negativní myslenky potlacis pozitivníma myšlenkama, koukni se treba na dokument "The secret" nebo si precti stejnojmenou knihu.
-->> http://speciesrerum.webnode.cz/

Přej si - Popros - Představ si že to máš - Poděkuj