Hemisync - Monroe

Witcher

Re: Hemisync - Monroe

Příspěvekod Witcher » čtv, 18. črc 2013, 20:08

V tlachani je to preto, lebo som potreboval len pokecat a vymenit s niekym co zrovna skusa hemisync tipy, rady, postrehy. Rozvinulo sa to na celkom slusne informacie. :) Kludne to moze admin presunut pod hemisync topic.

sheepeck

Příspěvekod sheepeck » čtv, 18. črc 2013, 23:50

Mně se líbí spíš jeho rozdělení a vysvětlení Focusu 1 - 4. To je hodně zajímavý a v podstatě se do toho všechno schová. Navíc je mi blízký to, že tam nezatahuje zbytečně moc spirituálního bahna. Je to pak pro řadového středoevropana stravitelnější. Osobně se mi ale nelíbí ta jeho metoda pozorování tmy za očima, ale to je hodně individuální. No a nakonec je zajímavý, že jel Gateway pouze WAVE I a projel to snad 2000x :-)) Slušnej výkon.
Neříkej mi, že jsi neprojel všechny ty jeho posty. :-)

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » pát, 19. črc 2013, 12:15

B) What is 'Phasing', and how can I do it?

The term “phasing” was originally coined from an idea presented by the author Robert Monroe who spent much of his physical lifetime researching OBE phenomena. His early work, detailed in his first book Journeys Out Of The Body, followed very traditional lines of study. Such that strong parallels can be drawn between his experiences detailed in that book, and the work of the traditional mystics.

However, his later books Far Journeys and Ultimate Journey, published many years later, reveal how his work had progressed to the development and formation of a completely different model of consciousness. His early “locale” concept had been totally replaced by a series of mental Focus Levels. These levels were labelled by using an escalating series of arbitrary numbers. Each level was identified from the mental impressions presented that Monroe categorised and labelled, so that others could follow in his work and duplicate his experiences.

At some point in his experience, Monroe was able to determine the profound truth, that there is no separation within consciousness. Whereas in his early work it felt to him he was “leaving” and “separating” from his physical body in the more traditional sense. His later experiences led him to conclude that he was not “leaving” his body at all. But what he was doing, in his words, was changing the phase relationship between himself and his surroundings. It was from this discovery that the term “Phasing” came into being.
*ja se na to divam vic z neuro helediska ale dusledek je stejnej změny faze jsou tam taky , pak je tam jestě priorita signálu na určitech urovnich je kodovana prave tim fazovým posunem.

Monroe was an electronics engineer by profession, and it so happens that I too graduated in electronics, so I understand where he was coming from when he talks about phase relationships. You can have two voltages present on the very same wire (you can have many numbers but for this example we’ll have just two). To all intents and purposes, those two voltages are mixed, but at the same time they are separated. What separates these two voltages is the phase-angle relationship between them.
*v mozku to bezi stejně (na určite urovni)

Monroe used this phase-angle relationship idea as an analogy to describe the relationship between the physical or objective layer of consciousness, and the non-physical or subjective layer of consciousness. Each respective area of consciousness occupies the same area in “space” and to all intents, they are mixed but at the same time they are separated. So Monroe figured there was a 180-degree Phase Relationship between the two areas of reality. To him, projection became a case of "switching phase" between the physical and the non-physical.
*neni tam 180 ale jinak docela přesnej popis
*ten posun faze neni nic magickyho je to jen časovej posun začatku vlny elektricke aktivity

Phasing, therefore, entails initiating a 180-degree phase shift between the physical and the non-physical realms of reality. The way this is done is rather different from the traditional ways of initiating an “out of body” experience. In fact, Phasing does not incorporate any kind of out of body feelings at all. The normal bodily vehicle can remain and all that changes is a person’s environment.
* s tim bych moc nesouhlasil ale zaleži na postupu

The key to Phasing is to just let the experience flow. You need to allow yourself to become it, as opposed to trying to go to it, or point to it, with some kind of “method”. Just lay back and simply become it. At which point people usually say, "Yeah, but Frank it’s okay for you but when I close my eyes all I see is blackness. “Well, that is all I see at first!”
*moc se mi to nezda uvidime co bude dal

I think often that people are too hasty to discount these initial stages, and they just go off on some method.

When I close my eyes all I see is blackness. But I think the essential difference between me and many beginners is when they close their eyes they are not really noticing. And that’s another key to it… that of noticing self. I think people become too wrapped up in methods and techniques, and it prevents them from really noticing themselves.
*jo v tom ma pravdu

Okay, so as I say, when I close my eyes all I see is blackness, which is normal. I’ll wriggle around a bit to get comfortable, maybe my knee is itching and my hair is tickling my ear or something. So I’ll sort all that out and just concentrate on breathing gently for 5 minutes or so. Now, because I am noticing as opposed to avidly trying to perfect and follow some technique or method, in the traditional sense, my full attention is taken by the simple act of noticing.
*no to je taky metoda a jenda z nejlepšich http://lampa.cz/prednasky/vipassana.html

People often tell me that they keep trying and they are saying about how they are concentrating upon holding their awareness outside of themselves, and at the same time they are concentrating on “raising energy” and doing everything correctly, and whatever… but nothing is happening. That’s right, because all their attention is fixated elsewhere, whereas all my attention is fixated on noticing.
*to že je koncentrace jinde neni problem probelm je v tom že je to ve špatnou dobu vetšinou moc brzo často taky byvy špatná intezita nebo dokonce špatne navržena metoda

Fazovani je dobra analogie ale ma par nedostatku neni tam info o tom že mužeme naladit prazdnej kanál sice se zpane nefyzicky vnimani ale nic v nem neni musi se to vytvořit nebo zapnout .
Casto je to zažitek 3D tmy voidu když už je nefyzickej focus ale bez dat .
Help! I'm a multidimensional being trapped in a linear time-space continuum!

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » pát, 19. črc 2013, 12:21

Noticing what?

Well, nothing at first, there’s not much to see really but blackness. But then, after a short while, I may see that perhaps one part of the blackness is not quite so black. Perhaps there was just a brief flash of something, then maybe a sensation of a movement somewhere else. Maybe I just heard someone call my name. Hmm, that’s interesting, I might think, I wonder where that came from. But I don’t get too curious I just keep noticing. I might see swirling areas of not quite so black as the rest. I might see flashes of this and that. As I am offering myself these images, my attention is steadily becoming more fixated within.
*u vetšiny lidi tohle fungovat nebude v pozici na zadech by to proste trvalo moc dlouho , pozornost je dobry na zrak nedavat pokud se vyskytne vjem jen zaregistrovata jit dal ale nezamerit na nej pozornost

As my attention becomes fixated within, from the act of noticing, at this stage I am not aware of my physical body. Part of my awareness realises that somewhere in the background is a physical body, in bed, etc. but I have phased away from it. Before, the forefront of my awareness was my physical and 180 degrees turned around from that, in the background of my awareness, was the non-physical. But now there has been a “phase shift” i.e. a turning through 180 degrees. Now, my previous foreground (physical) is my background, and my previous background (non-physical) is my foreground.
*funguje jen pokud se telo dokaže samo dostatečne uvolnit což se vetšinou nedeje respektive delame vetšinou chyby ektry tomu zabranuji jako pohyb oči

This is what is meant by “phasing” because you cause a 180-degree Phase Shift between the non-physical and the physical. As I say, Monroe first coined the term as he was an electronics engineer and he was picturing it like it were two voltages, 180 degrees out of phase with each other. Hence he coined the term Phasing. But I guess people generally have difficulties picturing two voltages 180-degrees out of phase with each other. So, instead, imagine a revolving door that is the entrance to a building. Any old building, it doesn’t matter.

Sumys
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sumys » pát, 19. črc 2013, 15:29

No skoro všechny, ale všechny ne. Byla to pořádná fuška :-) Já to ale pročítal spíš z fora než z toho PDF, takže mi určitě něco uniklo :-) Podruhý to ale číst nebudu. No docela dobrý to tvoje hodnocení. Většinou ty autory ztrháš mnohem víc :D Ale Franka jsi musel zažít i ty, když jsi ještě prolejzal Astralpulse ne ?

Sumys
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sumys » pát, 19. črc 2013, 15:36

B)
Fazovani je dobra analogie ale ma par nedostatku neni tam info o tom že mužeme naladit prazdnej kanál sice se zpane nefyzicky vnimani ale nic v nem neni musi se to vytvořit nebo zapnout .
Casto je to zažitek 3D tmy voidu když už je nefyzickej focus ale bez dat .
Nerozumím nechápu. O 3D tmě FRANK přímo mluví docela dost a zařazuje to. Nejzajímavější je ale právě ten focus 4. Paralelní bytí a fungování vesmírů. Celkem v souladu s odvážnejma M-teoriema. Proto mě to zaujalo. Tebe podezřívám, že jsi to celý nečetl. Tak znovu, tísíce stránek čekají :D

sheepeck

Příspěvekod sheepeck » sob, 20. črc 2013, 22:32

No skoro všechny, ale všechny ne. Byla to pořádná fuška :-) Já to ale pročítal spíš z fora než z toho PDF, takže mi určitě něco uniklo :-) Podruhý to ale číst nebudu. No docela dobrý to tvoje hodnocení. Většinou ty autory ztrháš mnohem víc :D Ale Franka jsi musel zažít i ty, když jsi ještě prolejzal Astralpulse ne ?
Nepleteš si mě s někým - nějak si teď totiž nevybavuju, že bych nějaký autory ztrhal. :-)

Já ty posty projel všechny - stáhnul jsem si je do mobilu a pak si je postupně pročítal, když jsem třeba někde čekal a tak - no, pár měsíců to trvalo. :-)
O AP jsem se dozvěděl docela pozdě, takže jsem tam Franka už nezastihl - on tam byl do léta 2005.

sheepeck

Příspěvekod sheepeck » ned, 21. črc 2013, 17:53

Ato, jestli bych mohl, dovolil bych si pár poznámek k tvým výše postnutým komentářům.
Jelikož na mne působíš jako člověk, který dá na faktické a korektně formulované věci, tak by sis možná mohl nějaké poznámky více hlídat. Uvedu příklady.

-------------------------
The key to Phasing is to just let the experience flow. You need to allow yourself to become it, as opposed to trying to go to it, or point to it, with some kind of “method”. Just lay back and simply become it. At which point people usually say, "Yeah, but Frank it’s okay for you but when I close my eyes all I see is blackness. “Well, that is all I see at first!”
*moc se mi to nezda uvidime co bude dal

Tahle na mne působí tak, jako že bys vcelku chtěl něco okomentovat, ale nevíš jak, tak napíšeš jen něco naprosto nic neříkajícího.
Navíc hned po dalších odstavcích napíšeš:

--------------------------
When I close my eyes all I see is blackness. But I think the essential difference between me and many beginners is when they close their eyes they are not really noticing. And that’s another key to it… that of noticing self. I think people become too wrapped up in methods and techniques, and it prevents them from really noticing themselves.
*jo v tom ma pravdu
a pak ještě:

Okay, so as I say, when I close my eyes all I see is blackness, which is normal. I’ll wriggle around a bit to get comfortable, maybe my knee is itching and my hair is tickling my ear or something. So I’ll sort all that out and just concentrate on breathing gently for 5 minutes or so. Now, because I am noticing as opposed to avidly trying to perfect and follow some technique or method, in the traditional sense, my full attention is taken by the simple act of noticing.
*no to je taky metoda a jenda z nejlepšich http://lampa.cz/prednasky/vipassana.html
-------------------------

No, takže po úvodní poznámce, že "se ti to moc nezdá" jsi to dvakrát potvrdil jako správný - to sis tu úvodní poznámku mohl odpustit.

Další příklad:

Phasing, therefore, entails initiating a 180-degree phase shift between the physical and the non-physical realms of reality. The way this is done is rather different from the traditional ways of initiating an “out of body” experience. In fact, Phasing does not incorporate any kind of out of body feelings at all. The normal bodily vehicle can remain and all that changes is a person’s environment.
* s tim bych moc nesouhlasil ale zaleži na postupu

--------------------------¨

Frank popisuje SVŮJ postup a SVOJE zkušenosti - psát k tomu, že s tím nesouhlasíš je trochu mimo - když jemu to zjevně funguje/fungovalo tak, jak to popisuje.
A navíc ve skutečnosti píšeš: "Nesouhlasím s tím, ale je to tak".

Takže vědecký přístup je sice OK, ale ruku v ruce s ním by měla jít precizní formulace.

Doufám, že jsem se vyjádřil srozumitelně. :)

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » ned, 21. črc 2013, 18:39

No zatim sem pročet asi jen 2 stranky z toho co tam ma
takže zatim je to spiš jen takova mala poznamka pro me kde se mi něco nezadalo tyhle poznamky delam postupne jak to čtu jak to dočtu tak to prochazim znova a vic rozepisuju ted to rozepsovat nema moc smyl protože to muže byt na dalši strance popsany.

Treba ta zmena faze o 180 popis je to jednoduchej a strizumitelnej vetšině lidi a vetšina technik s tim jako modelem bude bezproblemu fungovat ale realne to nejspiš funguje tošku jinak.
Ja použivam svuj model ketrej je přesnejšia da vic predpovedi ale zase je o dodt komplenejši. To že uplne odpovoda tomu co se tam realne deje si iluze nedelam ale reši i veci co jinde nejsou.

Možna to bude vysvetleno dal ale u me ma zemna faze o 180 stupnu tu asciaic že se prehodi fyzicky vnimani a nefyzicky a misto tohlede budu vnimat astral.
Což je vpodstate pravda fungovat to bude ale už to neřeši ty mezistyv kdy jsou rune kombinace smyslu jak fyzických tak nefyzickych z touto analogiji by každy smysl menil svou fazi jednotlive.
Dalši je vec je že sice muže todit k preladeni o tech 180 ale nic tam nebude což je prave tma.

Jeste mam asi 2 dny se na to podivat tak uvidim kolik toho stihnu pročist.

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » ned, 21. črc 2013, 20:19

As a person focuses their attention within themselves, through the action of noticing, they allow themselves to view “snippets” of other dimensions of reality. This action is translated objectively as the perception of flashes of all manner of this and that, random images that come and go, all kinds of spurious sounds, and so forth. Sometimes these snippets can form what I call 'astral screens' where you objectively perceive something similar to a cinema screen effect in front of your non-physical field of vision, complete with moving images and sounds. What is happening is that you are objectively offering yourself snippets of other dimensions of reality. If you then decide to step into these scenes, you will find yourself in that 'location', within that particular region of consciousness.
*ma teorie vic popisuje to proč jsou to na začatku jen zablesky a proč maj treba rozmazany okraje a vic o tom jak s nima pracovat co je ničia co zesiluje ..

I think, ultimately, what people who follow the Phasing approach need to be realising is: the other dimensions of reality only seem to be objectively separated. But in reality, there is no separation in consciousness. We place a veil between the place we call “here” and the place we call “there” for the purposes of our experience. However, all these dimensions of reality are all affecting, entwined, and exchanging energy with us within every moment of our existence! It’s just that we objectively CHOOSE not to view this action.
*je zde jeste BOTTOM-UP modulace ketrá je nevědomá a jeji změny jsou otižnejší naprikald neni snadné prepnout na plne vnímáni astrálu pokud se pohybujeme a mame otevřene oči prani tomu prave tahle modulace

By following the action of noticing, what you are saying to yourself is: “Okay, self, I would like to objectively choose to view this action for a while.”
*zde je dobre vedet to co by jsme chteli videt nebo rozšiřit vedomi (nebo tam udělat misto ) natolik že se tam veci začnou sami ukazovat

There is plenty advice in books and online, which you can look at in order to find out more detailed information on the practicals of the phasing approach, so I will not go into additional detail here. What I feel is more important is to try to explain exactly what it is that we are phasing to... what is the 'astral world' anyway and how is it related to our physical world. What exactly IS the Wider Reality? That is what I will attempt to explain here.
*ja to mam opačne řešim jak se tam dostat a malo kde to tam valstne je

FRANK'S MODEL OF THE WIDER REALITY
More traditional mystical approaches tend to refer to all the 'astral worlds', 'planes' and the like, that are meant to exist beyond our physical world. The reality is that all these other 'planes/worlds', including the physical, are in fact part and parcel of one entire spectrum of consciousness, intertwined. I call the totality of our consciousness, when everything is included together, as the Wider Reality. As we are primarily focused on the physical world, we only really perceive the physical. This leads us to think that the rest of the Wider Reality is somewhere else. This is incorrect. The Wider Reality is in fact ALL here, the crucial factor is that we have chosen to focus our awareness into a specific area of that entire spectrum of consciousness for the purpose of gathering experience.
*souhlas ale nutne to nezanamena že by nemohly byt i jinde

Sumys
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sumys » ned, 21. črc 2013, 23:09

Možna to bude vysvetleno dal ale u me ma zemna faze o 180 stupnu tu asciaic že se prehodi fyzicky vnimani a nefyzicky a misto tohlede budu vnimat astral.
Což je vpodstate pravda fungovat to bude ale už to neřeši ty mezistyv kdy jsou rune kombinace smyslu jak fyzických tak nefyzickych z touto analogiji by každy smysl menil svou fazi jednotlive.
Dalši je vec je že sice muže todit k preladeni o tech 180 ale nic tam nebude což je prave tma.
Ale on to přeci popisuje jak ty tvrdíš. Laděníčko je do Focusu1 až Focusu4 a není to nějákej skok, prostě přecházíš do fází jako kontinuum. Rozhodně nevylučuje zapojení jak nefyzickýho vnímání tak fyzickýho. Ta analogie s EM vlněním je jen berlička pro vysvětlení. Dle mého dobrá. Plynule pousouváš své vnímání do jiných stavů a tyto jiné stavy nejsou někde jinde. Jsou tady a teď. Jediné co uděláš je to, že začneš "jinak" vnímat a tyto stavy objevíš. Jako když ladíš rádio. Vidíš jen to na co jsi naladěn a stejně zároveň existuje tisíce jiných stavů (frekvencí).

Sumys
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sumys » ned, 21. črc 2013, 23:13

Nepleteš si mě s někým - nějak si teď totiž nevybavuju, že bych nějaký autory ztrhal. :-)

[/quote]

Jo spletl jsem si tě s ATA. Promiň :-)

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » pon, 22. črc 2013, 12:02

Jo už sem se k tomu dočet
http://www.astralpulse.com/frankkepple.html

Ten jeho model je hodně dobrej muj esoterickej pohled je vpodstatě stejnej.Mam ale i vedeckej pohled a ten tak daleko zatim neni protože potřebuje pevnejši zaklady a nejaky ty dukazy.
Konečnej cil je oba modely sloučit ale k tome je cesta jestě dlouhá.

Focus 1 - C1 - Fyzická realita
Focus je na fyzických smyslech a vnímání tohoto světa tenhle svět je nastaven jako primární má nejvetší duležitost(prioritu)
Ja to mam ve svem modelu ještě dálé rozděleno na jednotlivé smysly a každy z nich má svou zakladní prioritu vnímání napřiklad chut má menší základní prioritu než zrak .
Tato zakladni priorita určuje zakadni focus stjne jak psal priorita smyslu se mení ale zakaldni zustává zachována.
Přiklad když budem mit vjem o stjné intenzitě a celkove stjnej z fyzického zraku a nefyzického zraku tak vyhraje ten fyzický protože jeho zakladní priorita je vetší.
Priorita toho co vnímáme zaleži na te základní pak na duležitosti vjemu , jeho intezitě , souvislostech..

Mě se povedlo změnit nastaveni tak že primárni realita byla ta nefyzická mela vetší duležitost v jeho reminech muj primarni focus už nebyl C1 ale F2
To neznamená že bych prestal vnímat fyzickou realitu uplně jen se zmnešila její duležitost a vjemy hodně utlumily. Duvodem proč se nevypla uplne je to že zakladni priorita je jen část dalši je ta intenzita vjemu a dalši veci.Pokud by ale byl signál z F2 stejně intenzivní jako ten z F1 tak bych vnimal temer uplne jen F2.Většinou byl ale slabši a vnímáni F1 bylo oslabeno cca na 50%.

Puvodne to byl pokud na to abych dokazal promitat obrazy do zorneho pole ale to zatim moc nejde nefyzická zrak je to stale jeste priliš malo intenzivní ale vedlejši efekt tohoto pokusu byl ten že sem začal komunikovat z bytostmy a podvedomím. Duvod je ten že F1 se snižilo řekneme na tech 50% takže bylo 50% volnyho prostoru ale nefyzický zrak mel malo intenzitu takže zaplnil jen par procent to dalši misto začaly zaplnovat komunikace z bytostma ktre meli najednou diky volnemu mistu dostatečnou prioritu na to dostat se do vědomí.

Negativním dusledkem byla ztrata zajmu o F1 snižená vlatni motivace a emoce (zaroven zvýšene ovlivnovaní emoci od bytosti ) když se sniži přijem dat a duležitost F1 tak se nsižje i aktovace všho co na to navatuje jako emoce ,motivace a vznika zpetnovazebná smyčka. Duležitost se sniži aktivta motivace bude menši a dale sniži prioritu ta zas zmenši duležitost... Dusledkem je že cwelkova apatie k vnejšímu svetu a zeslabeni jeho vnímání.Je zde ejste možnost to nahradit motivaci na veci z F2 ale to by trvalo diky tomu že počatečni je priliš nizká a problem by to jeste zvetšilo.

Zaver je takovej že pres změnu primarniho fucusu cesta nevede aspon do te doby než pujde jen zapnout a vypnout a zemna nebude dlouhodobá.Zajimave bylo že to velice usadnanuje nevyzické vnímáni diky tomu že již pak stači o hodne menši intenzita aby se dostaly do vnímání.

takže dlouhodobou změnu u primarniho fucusu si mužeme z metod sktnout naštesti je tam i sposuta dalšich možností
(dlouhodobá změna vznikla nevypnutou sugesci keteru sem dal při cvičeni .PROZOR na sugesce vždy definovat presne i to jak dlouho maj pusobyt nebo je po cvičení vždy vypnout.
Dřiv sem dost spolehal na to že nasledujisi spánek je vypne ukazalo se že ne a beži dále v pozadí )
---
The physical world can be thought of as condensed subjective energy manifesting in an objective manner and in creating it, we set up a series of rules surrounding this energy.
*mam stejnej nazor
* vědecky zatim nedokazenej ale možna by se dalo pres kvantovej RNG (random number generator)
---
One of the most useful aspects of the physical world is that being physical shields us from the worst effects of subjective expression: with regards to the Wider Reality, if you think about something, you will release subjective energy; do this enough and the desired effect will manifest. This causes problems for those who are in a poor state of mind. The lower levels of F3 are awash with people who are stuck in their own self created hell-holes due to an ever increasing spiral of negative energy. For example, someone who creates a terrifying situation for themselves then results in them becoming even more terrified, resulting in ever more terrifying situations and on it goes.

*změna reality menit se dá dost věci i tady v F1 stači dodržet par pravidel
*zase neni dokazano

In the physical, this doesn’t happen. The equivalent to this scenario is what we call a nightmare. This is a fear generated scenario created in F2 while our bodies are resting. However, if the scenario becomes too terrifying, then we wake up, i.e. return to F1 where these energies have little effect. However, when our Primary Focus has switched to F3, we have nothing to stop us and it is possible for us to get caught up in all manner of negative scenarios, all of which provides the retrieval experts with plenty of work!

* to peklo/raj si mužeme vytvořit snadno v F2 (sny) ale nezminil tam kombinaci F1/F2 kterou pokladam za duležitejši.Je to vpodstae interpretace vjemu z F1 naše názory, myšlenky,stres.
Stres velice snadno dokaže vytvořit stejnou smyčku i když narust intenzity je tam pozvolnejší .
---
With regards to F1, we are primarily FOCUSED on our physical bodies and we perceive and interact with the physical world through them but we are in no way INSIDE our bodies. When we 'project' we are temporarily shifting our focus of awareness from F1 to wherever, we are NOT leaving our bodies as we were never IN them in the first place!
* zde zaleži na tom jestli se použije ten vedeckej model kdy je vědomí produketem mozku nebo esoterickej že je vnejší take je zde ale možnost kombinace obu.
---
This is the so called 'ethereal body' or astral double that people talk about. The ethereal body only exists for as long as it is needed and it is then dissolved when we refocus back on the physical body again. This energy body can take many forms depending on the expectations of the projector; however they are not necessary in order to focus away from the physical but are a common feature.
*vedecky je tvořeno jen myšlenkou je to projekce
*esotercky je tvořeno take jen myšlenkou ale tato myšlenka muže umožnit i intrekaci z fyzickým prostredím = telekineze
---
Opportunities For Providing Proof:

As I always say, the only way a person can “prove” experiences to himself or herself is to gain knowledge of an action that is unconnected with themselves. Physical projection, once mastered, is an excellent opportunity to get some. For example, in one RTZ projection I had fairly recently, I was outside and saw a large van making a delivery to the bakery. I popped back to physical, threw on some clothes, walked down the road to the bakery to check and there was the van. This is just one example but once you have done this kind of thing a few times, residual doubts about your experiences will soon be dispelled.
*chce to ejste trochu vic skepticizmu pri dokazovani třeba vyloučit že to auto jezdi ve stejnou dobu , slyšel zvuk auta ....

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » pon, 22. črc 2013, 12:41

4) In depth: Focus 2

The region of your Consciousness Continuum that I call Focus 2 is very interesting. Unlike Focus 1, 3 and 4, this area of your consciousness can only be experienced by you. It is an area of individual consensus reality that nobody else has access to apart from you

*pri každem energetickem napojeni ektre vznikaji temer pri každé komunikaci z druhou osobou se F2 tech osob propojí v naproste vetšine na nevedome urovni a dost slabe ,telepatie , empatie,sdilene sny
* na vetší přistup to chce vetšinou povoleni ale da se tam i nabourat

F2/F3 rozlišování je zde hodne obtížné ja pod to zahrnuju jeste i RTZ(OOBE)
Většinou je to mix vědomích představ, nevědomích představ a externích dat .Jenda z mala možnosti jak jit do F3 je se naučit ty prvni 2 omezit

Void,3d tam ,Focus Z
zde na to mam trošku jiny nazor pole me je to stav kde jsou jak fyzická tak nefyzická data vyplá at už je focus F1,F2,F3 proste je tam zrovna prázdno žádná stanice.Ma to ruzne urovne v te etremenši tam nejsou ani myšlnky a čas. proste tam jen jsme bez myšlnek nejde zjistit jak dlouho muže to byt vteřina nebo hlidne hodina.jsme tam jen bod vědomi v prostoru.

Z me zkušnosti je nekolik možnosti jak se tam dostat (teoreticky je jich mnohem vic ale thyle sem zažil)
při usínání kdy se vypne vnímáni těla a focus je na F1

při usínání kdy se vypne o F2 ale F2 jestě neobsahuje zadna data (priliš slabá na to abyse dostala do vědomí)

pri usínání po vyprázdnění bufferu nejkej čas to trva 5-30min ale to je jen orientačně tělo se vypne a již se netvoři hypnagogie protože ta je vetšinou tovořena ukladnim veci z bufferu do dlouhodobé pameti
(toho co sme za den zažily asociaci a komunikaci z kortexem).Pkud se to vyprázdní tak tam již nejsou žadne nevedome predstavy a bez vzualizace a myšlnek ani vědomé.

při probouzeni fyz,telo se jeste neaktivovalo a žadna nefyz. data neproudí

Pokud jse o komunikaci z bytostmy nebo to F3 tak je dobre počkat tech cca 30 min nebo hned rano po probuzeni v 3D tme bez obrazu za techto podminek je tam minimum veci z ketre¨jma by se mohla komunikace mixovat.Jak sme v 3D tme tak dat focus na oblast kam chceme meli by začít proudit data.Porblem je ale zas to že muže vzniknout jak F2 tak F3 zaleži jen na tom kde ten focus bude.

pri hypnagogiji je tam vše zaráz vetšinou i zbytek fyz smyslu , predstavivost, sny ,ukadani do pameti , nefyz data z jinych svetu,bytosti.... bez zamerni focusu na specifickou čast se v tom bude jen težko orientovat nevyhoda oproti te tme je intezita signalu i když bude chtit treba do F3 (focus na F3 ) tak signal z F3 bude slabši než ten z F2 takže budme vnimat nejakej mix F2/F3. Kdežto v 3D tme at je slabej jakokoli z ničim se nebude michat pokud to tam nevytvořime taky.
---
This is one of the BIGGEST differences between F2 and F3. Some people ask how I can tell the difference between F2 'dream' characters and real people in F3. Don't worry, You WILL be able to tell! People in F3 engage in a whole range of actions, communicate with you directly in meaningful dialogue and act in ways that you could not predict, just as they do in F1/physical. This will become obvious to you once you gain a bit of experience of F2 and F3 environments.
*i z tema ze snu se da dobře pokecat
* občas je tam par extra u ketrejch mam podezreni na to F3 vetšinou postav z F3 v LD
*rozlišovani neni snadny

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » pon, 22. črc 2013, 12:56

F4 a FZ
Trošku mi to to nesedi musel bych to pročist znova bych si to ujasnil pokud ma nekdo načteno vic jeho přispěvku treba poradi

zda se mi že FZ 3d tmu bere tak že je tam stale vjem těla

kedežto u F4 jsme jen bod vedomi

Podle me je F4 jen pokročilejši FZ kde se se vzdame i tech konceptu že mame nejaky tělo a lpeni na dalšich vecech.

Pokud budu v 3D tme bez těla a bez myšlenek tak to sedi na pospis jeho F4 pokud tam ale myšlenky budou tak zaleži jaky z čim se budu stotožnovat a na čem lpět.

Možna by se to dalo taky rozdelit na jednotlive smysly tak že by se bral zero stav jakos tav kdy do danyho smyslu enjsou žadny data a platio by to i pro myšlenky a koncepty.

nejčastejši pri cvičeni byva vizual zero prave videni 3D tmy ale to sami muže byt i pro dalši smysly

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » pon, 22. črc 2013, 15:43

http://www.unlimitedboundaries.ca/2010/ ... 10-and-12/
ve been doing a bit of research lately on Focus 10 and Focus 12, and I came across yet another gem-of-a-post from our good buddy Frank. The poster is called “Difference between Focus 10 and Focus 12″:

Is there any difference between Focus 10 and Focus 12 ?
I would like to get the answer especially from tose who were/are successuful with the tapes from Monroe Institute.
Any different body sensations ?
Different visuals ?
Different type/quality of OOB ?

Thanks in advance
Jan

Franks reply:

Yes, a distinct difference.

Focus 10 is where you have retreated from the physical about 85 to 90%. You still have an awareness that somewhere “back there” is a physical body. You are aware that you have one, but aren’t really interested in it, and receiving next to no input from its physical senses. Your mind is awake and alert, but your focal point of consciousness is contained in what feels like a black 2-dimensional compartment somewhere about the centre of your head.
*stále je přitomen fyzický zrak
The primary difference between Focus 10 and Focus 12 is the 2D blackness becomes 3 dimensional. In other words, you get a sensation of an opening up of space, all around you. It’s like if you suddenly found yourself in an unfamiliar room, where you were standing in the middle, and there was no light whatsoever. You wouldn’t have any spatial awareness at all. All you’d see would be a 2-dimensional blackness before your eyes.
*3D tma došlo k vypnutí fyzckého zraku a nefyzický jeste neobsahuje data
Now, say, someone very slowly began to turn on a light. There would come a point where you’d begin to see abstract shadows. Then, as the light got steadily brighter, the shadows would become more distinct and you’d begin to recognise basic shapes. This is what Focus 12 is like.
* U mě je to vetšinou jinak on popisuje situaci kdy se vypne tělo a fyzický zrak a pak začne hypnagogie u me začíná hypnagogi i když je tělo ejste hodne zaplé a fyzický zrak je stále aktivní
tyto 2 vrstvy se pax mixují do sebe.
People perceive the state slightly differently, but the primary difference is the fact that the 2 dimensional blackness becomes 3 dimensional. Which gives you a distinct feeling of spatial awareness. You can’t really see much at this stage, just indistinct shadows, or maybe whirls of foggy sort-of darkness. But, as I say, you cannot miss the *distinct* feeling of spatial awareness that comes about.
* popisuje čistej F2 focus ale mnihem časteji je tam kombinace F1/F2
From Focus 12, it’s like the light progressively gets brighter. Taking the room analogy a step further, as the light got slowly brighter, there would come a point where you’d recognise some object, previously perceived as an indistict shadow, as a chair (say). But you wouldn’t know the colour of the fabric or the pattern (if any). As the light got brighter still, you’d start making out that there might be a pattern on the fabric, but you still wouldn’t be able to see the colour. As the brightness increased, there would come a point where everything would come into view. This is Focus 21
* postupne se zvetšuje datový tok z F2 smyslů až dosahne urovne jako za bdelosti z F1 smyslů
----
I like his description of how the Focus 12 state slowly comes out of the Focus 10 state. “The light progressively gets brighter”… that’s really a great way to describe it… and then his description of the progression into Focus 21 using the chair is really good too.

All of these posts by Frank that I keep relaying here are part and parcel of the progress I’ve made over the past year. I wouldn’t know what I do now if it wasn’t for reading and understanding this stuff. :)

Oh! I want to add this post in a different thread from Clandestino, one of the other moderators on the Astral Pulse.

Hi there Nick,

this reminds me of another post a few weeks ago, I think Frank was talking about a guide giving him info on how important the focus 12 state is in the whole scheme of things.

It is the transition from focus 10 to 12 that is often hard to acheive. Once you are there though, the whole thing should unravel towards focus 22 and “out of body” experiences.

One common technique is focussing on something in your field of view…e.g. a dot of light, or a slightly different coloured area in the blackness around you. If you are in focus 12, you may find that the dot of light you were focussing on takes shape, and grows into an astral scene.

However, if you are in focus 10 and you focus on something behind your eyelids….not a lot is likely to happen !
*postup z hledim na tmu a neco v ni heldat bude fungovat jen ve F2 (F12) u F1 (F10) to akorat zvetší pozornost na fyzické smysla dal to nevede.
Proto je tak duležite nejen znat metodu co dělat ale kdy to dělat.
“how do you get to focus 12?” i hear you ask ? I don’t know yet, it just happens sometimes. I would compare my experiences to a blind man walking down the street and then finding the edge of the pavement (or sidewalk if you’re that way inclined). All of a sudden, there it is !
After a while of walking down the same street, the blind man will find it easier to reach the kerb. Ask him how he did it though, and he might find it tricky to explain.

I’m sure there are a few folks out there who have more positive suggestions..?

ps – don’t infer from the above that i’m a regular at this sort of thing; i’ve managed it a few times only so far.

That’s very much exactly what goes on. Just find some point of “interest” in your current field of view… and focus on it. If you see that which you’re focusing on start to take shape… it doesn’t have to be any particular object, just a formless blob… then you’re most definitely in Focus 12. From there, it’s a simple matter of just doing what you’re currently doing… and ALLOW yourself to be taken into the 3D blackness of Focus 21.
* bude fungovat jen pokud je priorita F2 vetši než priorota F1 hodne zjednodušene intenzita signálu z F2 musi byt vetší . Když jsou videt jak F1 tak F2 a je to treba 60/40 ve prospěch F1 tak zamerni zesiluje F1 a naopak.Takže bud se naučit specificky zamerit jen na F2 nebo zajistit aby mel F2 převahu.To je to čate mizeni obraz když se na nej zaměřime pozorností.Pokud to udelame v 3D tme vše bude OK protože F1 tam neni.
The part where he talks about HOW you get to Focus 12… the point here is that it does “JUST HAPPEN”. Just as you allow yourself to get swept into Focus 21… you must also allow yourself to be taken into Focus 12.
* “JUST HAPPEN” nez toho vdeni proč a jak je to dodt o nahodě

I’ve changed up my routine slightly lately, as I now use the Noticing exercise more than anything else these days. I’ll sit there staring at a single point on the back of my eyelids. As I begin to slowly feel my body relax I’ll start to move my physical eyes upwards REALLY slowly… moving them upwards as much as is comfortable as I don’t want to strain my eyes because that would become counter productive. At the point when my eyes are pointing upwards as much as I can, I should be pretty relaxed… you can use a progressive relaxation technique here if you wish and as you go through each muscle, move your sight upwards slightly.
*všechna pozornost je na očich telo se uvolnuje rychlejš když ho nikdo nesleduje
For knowing how MUCH to move your eyes… stare straight ahead while you’re awake, then move your gaze upwards as far as is comfortable. With your eyes open this is easy, with your eyes closed, you’ll need to fixate on a portion of the blackness in front of you for your eyes to lock there. So, now that you know your range of eye movement, just split it up into nice sections and move your eyes accordingly for each progressive muscle relaxed.

So now you’re relaxed and your eyes are comfortably looking upwards… just watch the scene infront of you and see what happens. Wait for something to happen. That’s all I do. :)
Stale musi počkat až F2 vyhraje orpoti jen heldet na tmu to vyhodu v koncetraci na bod ketra zamezuje očnim pohybum a oči nahoru tomu taky neco přidaj.Moc efektivni na hypnagogiji to neni ale pomuže to uvolnit tělo diky odvedeni pozornosti od nej.

-------------------------------
moje definice F10
Pokud budu vychazet z monroa tak je to stav kdy je mysl bdělá tělo spí
Cistej stav F10 by byl jen bod vedomi v prostoru ale to je dost extrem.
Definioval bych to spiš jako že focus je stale na fyz realitě a senzorické data ubejvaj až na 0.
V čistem F10 by nebyli žadne obrazy , ani vnimnai čaker a energijí proste jen utlumeny až žadny tělo za aktivnho vědomi .

F12
je to tom že do prazdnyho mista pustume nefyz informace začneme se zamrovat na tyto informce a jejich zdroje .

Ja použivam jinej sytem než focusy protože focusy sjou rpo me nedostečny poskytuji jen hodne omezyn infomace a dost zavedejici je tam moc velej rozptyl a malo kdy je to stav ektryj by odpovidal čiste jednomu focusu.

Ja stav definuju na zaklade toho kolik mam systemovejch zdroju (dano bdělostí) a jak jsou tyto zrdoje rorděleny dle priorit smyslů, pripadne pak i kolik ketrej smysl zdroju využíva což dále rozliši jetly z nej jdou nejaké data.Zatim tam ma deleni jen na fyzické a nefyzické neřeši se zatim zdroj nefyzických.

Take tam zaznamenavam prubeh v čase takže misto poznamky byl sem v F12 si poznamenam neco jako tohle :
Obrázek
-15 NP a NT na 3 residualni snove tělo Rc na 60 vysoce aktivní podvědomí nejspiše situace chvlku po zkončení snu v REM
-10 start reaktivace vědomi (Ra) a sluchu
0 start vědomého vnímání ,start snu
*takle nejak by mohlo vypadat LD/OOBE po probuzení lucidita ale nebyla měřena takže to mohl být sen
*luciditu asi bude potraba začit nejak merit jinak se neda poznat co je sen a co LD
5-15 REMs ? tohle vypdá jako pohyby očí ve snu
15 konec vizualní části snu dal pokračuje asi jen matnýmy obrazy vnímání N těla je na stejné urovni
21 vypnutí NP a NT
21-25 další vizuální sen z pohybem očí
25 sen slábne a pri jednom z pohybu oči se na nej prevede pozornost a tim se aktivuje FV,FP,FT (se vrací nad 3)
25-44 slabe NV obrazy
FV FP peaky = pohyb pčí
pozornost na FV
57 prudká aktivace sluchu a pozornost plne na zraku možná i otevření očí
74 pohyb F těla

ATA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ATA » pon, 22. črc 2013, 16:51

A nakonec Frankův grandiozní popis jeho WAVE I cvičení: ///odkaz zde: http://www.astralpulse.com/forums/welco ... 371.0.html ///

Zde by se možna hodilo řici že stačí zamer není třeba ty věci videt .Pokud se je snažíte videt nepouživejte oči nezamrujte se na ně ale na zaměr.

Pokud obraz vidite tak je tu trošku paradox putujete podle nahravky do F10 ale jste už v F12 v tom je ten zahrhel v popisu ohnisek popis je hodně nepřesný.
Jako zaklad je to super ale časem to prestane stačit .

Možna je napřikald i kombinace C1/F12 což je treba vnímání čaker za bdělého stavu .

Ja tadši pracuju 3 zkaldnima vecma a jejich pomerem fyzicka data , nefyzicka data ,bdělost (zdroje)

Velice hrube porovnání pruměrné výchozí situace
B = bdělost
F = fyzické smysly
N = nefyzické smysly

Obrázek

Zpět na „Hemi-Sync“